“Καρέ – Καρέ”: Tο χρονικό της ληστείας και της απαγωγής του οδηγού της νταλίκας – Συνέντευξη Σάκη Κράγια

Posted by : Mr. Blog | 26 Οκτ 2014 | Published in

 “Καρέ – Καρέ”: Tο χρονικό της ληστείας και της απαγωγής του οδηγού της νταλίκας – Συνέντευξη Σάκη Κράγια
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΚ ΤΩΝ ΥΣΤΕΡΩΝ ΟΛΑ ΟΣΑ ΜΑΘΑΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΣΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΧΡΟΝΟ ΑΠΟ ΤΟ OLADEKA.

Οι αναγνώστες του Oladeka διάβαζαν την ίδια στιγμή που συνέβαιναν όλα όσα ανέφερε ο Σάκης Κράγιας στη ΣΕΝΤΡΑ μεταγενέστερα. Για άλλη μία φορά το oladeka μετέδιδε τις πληροφορίες για ένα συγκλονιστικό γεγονός Live,  λεπτό προς

λεπτό.  

Η επίσημη συνέντευξη του κ. Κράγια (Ο οποίος επικοινώνησε και μαζί μας χθες αλλά ενώ μας είπε τα ίδια που είπε και στη ΣΕΝΤΡΑ-  δηλαδή αυτά που δημοσιεύαμε εμείς real time στο δύσκολο διάστημα κατά το οποίο εκτυλίσσονταν το συγκλονιστικό θέμα, μας ζήτησε «σιγή ασυρμάτου» μέχρι Δευτέρα ή Τρίτη επειδή η έρευνα είναι σε εξέλιξη. Τώρα πως η έρευνα επηρεάζεται από εμάς και δεν επηρεάζεται από άλλα μέσα, χρειάζεται να μας το εξηγήσει σίγουρα κάποιος...) 


Να σημειώσουμε το μόνο που δεν είχαμε γράψει: Η άψογη λειτουργία της κας Αντωνίου! (Δηλαδή το φοβερό και απίστευτα παράδοξο! Λειτούργησε η βουλευτάρα μας! Άντε? Δηλαδή τι έκανε? Τα αυτονόητα... Η βουλευτής που εκλέχθηκε από το λαό τον οποίο ορκίσθηκε να υπηρετεί, πρέπει να λιβανίζεται για τα αυτονόητα! Άσε που κάποιος άλλος είπε ότι ακόμη  και τα χαλασμένα ρολόγια, δείχνουν δύο φορές τη μέρα σωστά την ώρα).  


2ον) Υπάρχει κάποιος υπαινιγμός στο κείμενο περί μη υποχρέωσης συνοδευτικού οχήματος ασφαλείας.  Αυτό «μυρίζει» oladeka. Είχαμε γράψει ότι αποτελεί ερωτηματικό για πολλούς το γιατί δεν υπήρχε συνοδευτικό όχημα ενώ άλλες αποστολές είχαν. ΔΕΝ είπαμε ποτέ ότι κάποιος ήταν υποχρεωμένος να προσθέσει σε παρόμοια αποστολή συνοδευτικό αυτοκίνητο. Ρωτάμε όμως: Δικαιολογείται να κουβαλάει στις πλάτες του μια τεράστια ευθύνη 10αδων εκατομμυρίων ευρώ ένας και μόνο άνθρωπος, ο οδηγός? Τι θα γινόταν αν κάτι πήγαινε στραβά και ή δεν βρίσκονταν τα φορτηγά ή ακόμη χειρότερα οι ληστές πυροβολούσαν για τον χ λόγο τον οδηγό της νταλίκας? Είστε με τα καλά σας? Αυτό σας πείραξε? Την άλλη φορά τότε στείλτε τα με μουλάρια!   


Τέλος πάντων εμείς έτσι κι αλλιώς θα συγχαρούμε τον κ Κράγια για την άρτια οργάνωση του, την καλή του τύχη και την άμεση ενεργοποίηση του σε όλα τα επίπεδα η οποία απέφερε καρπούς σε μια υπόθεση που υπό άλλες συνθήκες θα μπορούσε να αποβεί μοιραία τόσο για την δική του όσο και για πολλές άλλες Καστοριανές επιχειρήσεις. Αλλά μη μας αποδίδετε άλλα από αυτά που είπαμε....


 Επίσης χαιρετίζουμε τις κουστωδίες των ...συναδέλφων που δεν αναδημοσίευσαν κιχ από τις πρωτιές μας μην τυχόν και μας διαφημίσουν! Το oladeka γατάκια σας ευχαριστεί. Και σας αφήνει να ασχολείστε με τις λουλουδοφυτεύσεις τα δήθεν κουλτουριάρικα, τις παντομίμες του νηπιαγωγείου και τις θεματολογίες του τύπου εδώ παπάς εκεί παπάς που είναι ο παπάς?


Δεν ξέρουμε που είναι ο παπάς, γνωρίζουμε όμως την εποχή μας, τον τόπο μας, το επάγγελμα που μας μεγάλωσε και που μας άνδρωσε (τη γούνα η οποία τάισε και σπούδασε όλους όσους μεγαλούργησαν μετέπειτα σε διάφορα αντικείμενα και επιστήμες- άσχετα αν μερικοί απ αυτούς τώρα το παίζουν anti fur) και πιάνουμε τον σφυγμό μιας κοινωνίας που έχει βαρεθεί να ζει στη σοβαροφάνεια και ψάχνει την σοβαρότητα και ένα καλύτερο μέλλον. Αυτά προς το παρόν...Να σημειώσουμε ότι σε ολόκληρη την εισαγωγή που προηγήθηκε δεν υπάρχει ίχνος κριτικής διάθεσης απέναντι στους συμπαθείς φίλους της εφημερίδας ΣΕΝΤΡΑ οι οποίοι κάνουν μια χαρά τη δουλειά τους.


ΕΚΕΙΝΟΙ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΣΗ ΕΙΝΑΙ Η ΕΠΙΛΕΚΤΗ ΟΜΑΔΑ ΤΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ

Δεν θα πούμε τίποτα περισσότερο γι αυτό εκτός από αυτά που γράφαμε εκείνα την ώρα. Δείτε τι γράφαμε:

Το oladeka γνωρίζει με λεπτομέρειες όλη την αξιέπαινη επιχείρηση των ειδικών δυνάμεων της Ελληνικής αστυνομίας που έδρασε με πραγματικά κινηματογραφικό και αποτελεσματικό τρόπο. 

Επίσης γνωρίζουμε ποιο ήταν το καθοριστικό στοιχείο που οδήγησε τις αρχές στο άβατο του Ασπροπύργου αλλά δεν θα δώσουμε και λυσάρι σε επόμενους επίδοξους ληστές (μεγάλη ιστορία η ανάλυση του χώρου όπου βρέθηκε σφηνωμένη η νταλίκα- σας περιγράφουμε μόνο την εξής εικόνα: 
Άνδρες των ειδικών δυνάμεων με κουκούλες εξοπλισμό και στρατηγική S.W.A.T. ήταν ακροβολισμένοι σε όλο τον περίγυρο όπου εξελλίσονταν η επιχείρηση απεγκλωβισμού του Καστοριανού φορτηγού. 

Τα στενά σοκκάκια, οι λάσπες και οι επικίνδυνες γωνιές της περιοχής φάνταζαν απρόσιτο γκέτο όπου λουφάζουν συμμορίες και εγκληματίες που απολαμβάνουν κάποια ειδική ασυλία. 

Να σημειωθεί ότι καθ όλη τη διάρκεια της επιχείρησης δεν άναψε ούτε ένα φως από σπίτι της γειτονιάς. Δεν άνοιξε ούτε ένα παράθυρο κατοίκου για να λύσει τις απορίες του σχετικά με το τι συμβαίνει. Όλα αντιπροσώπευαν επάξια σκηνή δράσης θρίλερ τύπου sin city από εκείνα που κόβουν την ανάσα.

Πηγή: http://oladeka.blogspot.com/2014/10/blog-post_818.html#ixzz3HHHWKcsK

Διαβάστε λοιπόν τώρα σε ρεζουμέ της εφημερίδας, ότι ήδη έχετε διαβάσει από το oladeka σε συνεχής αναρτήσεις που κάναμε κατά τη περιπετειώδη διάρκεια των στιγμών που πέρασαν λίγο μετά την κινηματογραφική ληστεία στα Οινόφυτα:



Ο ιδιοκτήτης της μεταφορικής εταιρίας, Σάκης Κράγιας, μίλησε στη ΣΕΝΤΡΑ για τη …χολιγουντιανού τύπου ληστεία που εκτυλίχτηκε στην Εθνική Οδό, στο ύψος των Οινοφύτων

Πολλά ειπώθηκαν και γράφτηκαν τις τελευταίες ημέρες για τη …χολιγουντιανού τύπου ληστεία που σημειώθηκε σε νταλίκα της μεταφορικής εταιρίας KRAGIASSPED,
φορτωμένης με γουναρικά ανυπολόγιστης αξίας, τα οποία μεταφέρονταν από την Κρήτη στην Καστοριά, μέσω Εθνικής Οδού. Στο ύψος των Οινοφύτων, όμως, έγινε το …κακό, αφού ο οδηγός της νταλίκας δέχθηκε σήμα από τρεις άνδρες, οι δύο εκ των οποίων ήταν ντυμένοι με αστυνομική στολή, μέσα από ένα μαύρο τζιπ, το οποίο, μάλιστα, έφερε και έναν μπλε φάρο, ανάλογο με αυτό των αστυνομικών οχημάτων. Όπως ήταν εύλογο, ο οδηγός της νταλίκας υπάκουσε στο σήμα των «μαϊμού» αστυνομικών και σταμάτησε στην άκρη, ενώ οι τρεις ληστές τον ανάγκασαν, χρησιμοποιώντας βία, να μπει μέσα στο τζιπ, όπου του φόρεσαν κουκούλα και χειροπέδες. Από εκεί, τον μετέφεραν στην περιοχή της Ριτσώνας και τον εγκατέλειψαν σε ερημική τοποθεσία. Ο έντρομος οδηγός κατάφερε, ωστόσο, να φτάσει σε ένα εργοστάσιο από όπου και τηλεφώνησε στον ιδιοκτήτη της εταιρίας όπου εργάζεται, Σάκη Κράγια, ο οποίος, φυσικά, του είπε να επικοινωνήσει με τις αστυνομικές Αρχές, ενώ αντίστοιχες ενέργειες έκανε και ο ίδιος.

«Το φορτηγό φόρτωσε από τις βιτρίνες της Χερσονήσου και του Ρεθύμνου και, με φέρι μποτ, το βράδυ της περασμένης Πέμπτης, ξεκίνησε για την Αθήνα. Αποβιβάστηκε τα χαράματα της Παρασκευής στο λιμάνι του Πειραιά και πήρε το δρόμο για την Καστοριά, μέσω της Εθνικής Οδού. Μετά το Σχηματάρι, εμφανίστηκε ένα αυτοκίνητο που είχε αστυνομικό φάρο και μέσα επέβαιναν δύο άτομα με αστυνομική περιβολή και ένα ακόμη με πολιτικά. Αφού τον σταμάτησαν, βγήκαν οι δύο υποτιθέμενοι αστυνομικοί από το όχημα και του ζήτησαν τα χαρτιά του. Στη συνέχεια, τον απήγαγαν κάνοντας χρήση βίας. Τον οδήγησαν σε μία ερημική τοποθεσία, όπου τον κράτησαν περί τις δύο ώρες, αφού του πήραν το κινητό του και ό,τι χρήματα είχε μαζί του. Κάποια στιγμή, από κάπου δόθηκε η εντολή να τον αφήσουν και αφού τον μετέφεραν σε άλλο μέρος τον άφησαν και έφυγαν. Αυτός περπάτησε μέσα στην ερημιά και βρήκε ένα εργοστάσιο στην περιοχή της Ριτσώνας. Εμένα χτύπησε το κινητό μου περίπου στις 10:00 το πρωί και ο οδηγός μου είπε ότι τον λήστεψαν», εξήγησε μιλώντας αποκλειστικά στη ΣΕΝΤΡΑ ο κ. Κράγιας.

Με τη συνδρομή ελικοπτέρων της ΕΛ.ΑΣ.
Από εκείνο το σημείο και μετά, ξεκίνησε μια κολοσσιαία επιχείρηση της Αστυνομίας – η οποία δεν έχει ακόμη ολοκληρωθεί -, όπου οποία το πρώτο πρόσταγμα έχει ο Γενικός Αρχηγός της ΕΛ.ΑΣ., με τη συνδρομή επίγειων, αλλά και εναέριων δυνάμεων (αστυνομικά ελικόπτερα), προκειμένου να εντοπιστεί το φορτηγό, αλλά, φυσικά, και οι δράστες.
«Επικοινώνησα, αμέσως, με τις αστυνομικές Αρχές της Καστοριάς, τον κ. Σταυρακάκη και τον κ. Έξαρχο και τους ενημέρωσα για το συμβάν, αλλά και τη βουλευτή, την κ. Αντωνίου, η οποία μετέβη άμεσα στο γραφείο του Αρχηγού της Αστυνομίας. Η κ. Αντωνίου λειτούργησε άψογα. Ο Γενικός Αρχηγός σήκωσε αμέσως ελικόπτερα, ενώ, εμείς, από την πλευρά μας, δώσαμε όσες περισσότερες πληροφορίες είχαμε για τα μέσα που υπήρχαν πάνω στο φορτηγό και θα βοηθούσαν στον εντοπισμό του», σημείωσε.

Σε μία ….άγρια περιοχή, όπου οι αστυνομικοί έπρεπε να φυλάγουν τα …νώτα τους!!!
Ως προς το πρώτο σκέλος, μάλιστα, η επιχείρηση της Αστυνομίας είχε άμεσο αποτέλεσμα, αφού το ένα κομμάτι του φορτηγού εντοπίστηκε στον Ασπρόπυργο και, μάλιστα, λίγες ώρες μετά το συμβάν από την ειδική ομάδα της αστυνομίας που ασχολήθηκε με το θέμα αυτό. Στο πρώτο αυτό κομμάτι της νταλίκας περιέχονταν όλα τα γουναρικά που ξεκίνησαν από την Κρήτη, χωρίς να έχει ξεφορτωθεί κανένα.

«Δούλεψαν τόσο γρήγορα οι αστυνομικοί που ούτε κι εμείς δεν μπορούσαμε να το πιστέψουμε. Στο σημείο, όμως, όπου ήταν το πρώτο κομμάτι της νταλίκας ήταν πολύ δύσκολο να μπεις, αφού δεν υπήρχε καλή πρόσβαση και ήταν σε μία περιοχή, όπου και οι ίδιοι οι αστυνομικοί έπρεπε αν φυλάγουν τα ….νώτα τους. Είναι μια άγρια περιοχή», περιέγραψε ο ιδιοκτήτης της μεταφορικής εταιρίας.

Την επόμενη ημέρα, σε κοντινό σημείο βρέθηκε και η ρυμούλκα του φορτηγού, από, όπου, όμως, έλειπε μέρος του φορτίου. Η επιχείρηση της Αστυνομίας, βέβαια, συνεχίζεται προκειμένου να εντοπιστούν τόσο οι δράστες όσο και το χαμένο φορτίο, ενώ έγινε και η καταμέτρηση των γουναρικών που βρέθηκαν στα δύο κομμάτια των φορτηγών, τα οποία ανήκουν σε 30, περίπου, γουνοποιητικές επιχειρήσεις.

Είμαστε για …κρίμα
Ο κ. Κράγιας δεν παρέλειψε να αναφέρει και τα …παράπονά του για όσα σχολιάστηκαν όλες αυτές τις ημέρες στην Καστοριά σχετικά με το περιστατικό, αφού αρμόδιοι και αναρμόδιοι φορείς βρήκαν …βήμα σε μικρόφωνα και κάμερες.
«Στην Καστοριά είμαστε για …κρίμα, όταν βγαίνει ο κάθε ανενημέρωτος και μιλάει στην τηλεόραση, στα μπλογκς και στα ραδιόφωνα, και δημιουργεί έναν πανικό και μία ψευδαίσθηση στον κόσμο», υποστήριξε ο κ. Κράγιας, διευκρινίζοντας πως, από την πλευρά της εταιρίας του, τηρήθηκαν όλοι οι κανόνες ασφαλείας, ενώ δεν προβλέπονταν συνοδεία του φορτηγού.
Αξίζει να σημειωθεί, πάντως, πως μέχρι στιγμής δεν έχει ακόμη υπολογιστεί ο ακριβής αριθμός των γουναρικών που μεταφέρονταν, αφού κάποια δεν ήταν ασφαλισμένα και βρισκόταν μέσα σε κλειστές συσκευασίες, ενώ άγνωστο παραμένει και πόσα από αυτά κλάπηκαν μέσα από το δεύτερο κομμάτι του φορτηγού, από όπου λείπουν.

ΣΕΝΤΡΑ