ΠΡΟΣΟΧΗ ! ΜΕΓΑΛΗ ΑΠΑΤΗ

Posted by : Αιρετικός | 25 Οκτ 2011 | Published in


Αναγνώστης απο την Καστοριά μας ενημέρωσε πως επιτήδειοι καλούν στο τηλέφωνο ανυποψίαστους πολίτες και τους πείθουν να αγοράσουν μια συσκευή που υποτίθεται θα εξοικονομήσει χρήματα έως και 50% από τον λογαριασμό της ΔΕΗ.


Η εταιρία που τον κάλεσε στο τηλέφωνο, σύμφωνα με τα λεγόμενα πωλητή, λέγονταν "Electro Power" και το προϊόν "Economizer".

Εμείς ρωτήσαμε εξειδικευμένους επιστήμονες και η απάντηση που πήραμε ήταν σαφής και απόλυτη:
"Το διαφημιζόμενο και προωθούμενο προϊόν είναι ΑΠΑΤΗ. Δεν υπάρχει συσκευή που εξοικονομεί ηλεκτρική ενέργεια. Όσοι το ισχυρίζονται είναι απλά ΚΟΜΠΟΓΙΑΝΝΙΤΕΣ."

Ψάχνοντας στο internet (γράψαμε "εξοικονομητής ρεύματος" στο google) βρήκαμε και άλλες εταιρίες που πουλάνε παρόμοια προϊόντα.

ΠΡΟΣΟΧΗ λοιπόν !

Αν σας καλέσουν στο τηλέφωνο ή σας προσεγγίσουν με οποιονδήποτε τρόπο για να σας πουλήσουν το συγκεκριμένο (ή κάποιο παρόμοιο) προϊόν να ξέρετε πως είναι ΑΠΑΤΗ.

Διαβάστε και ΕΔΩ

( 34 ) Comments

  1. Ανώνυμος

    ΤΩΡΑ "ΨΑΡΩΝΟΥΝ" ΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΤΟΥΣ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΟΤΙ "ΚΑΛΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗ ΔΕΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΑΣΙΝΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ" . ΟΤΑΝ ΟΜΩΣ ΡΩΤΗΣΕΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ...

    6 Φεβρουαρίου 2012 - 1:25 μ.μ.
  2. Ανώνυμος

    Mία από τις "εταιρείες" :

    ELECTRO POWER, Λιοσίων 104,
    Αποστολοπούλου Δέσποινα, τηλ. 211 9892408
    ------

    Με κάλεσαν κι εμένα και είπαν ότι είναι από τη "ΔΕΗ", πράσινη ενέργεια και πράσινα άλογα. 50% μείωση.
    Όταν επέμεινα, δεν έχουν καμία σχεση με ΔΕΗ, "βοηθάμε τη ΔΕΗ να μειώσει την κατανάλωση".
    Είμαι ηλεκτρολόγος μηχανικός, η διόρθωση συνημιτόνου δεν είναι απάτη, αλλά πρέπει να έχεις μεγάλο άεργο φορτίο και η διόρθωση γίνεται με διατάξεις που περιλαμβάνουν γομάρια πυκνωτές και όχι με ένα παπαράκι που βάζεις στην πρίζα.
    Κάποιος όμως πρέπει να τους καταγγείλει (αν και είπαν ότι το προϊόν είναι εγκεκριμένο από υπ.ανάπτυξης)
    "όποιος δεν συμμετέχει στη λύση, είναι μέρος του προβλήματος"

    19 Φεβρουαρίου 2012 - 12:12 μ.μ.
  3. RaspK said...

    Τα ίδια κι εγώ σήμερα: «"για" τη ΔΕΗ» λένε πλέον.

    7 Μαΐου 2012 - 10:50 π.μ.
  4. Ανώνυμος

    Σήμερα καλέσαν και εμενα (εγώ είμαι από Κοζάνη και έτυχε να βρω την αναφορά σας στο google) . Ένας κύριος μιλούσε και μου είπε πως στοιχίζει 108 € . Βέβαια εγω επειδη δεν ήξερα για τι πραγμα επροκειτο τον ειπα να με ξαναπαρει . 50% μείωση μου είπε ! Κατι βρομάει εδώ σκέφτηκα αλλά δεν του το έδειξα ! Ας τολμήσει τώρα να με ξαναπάρει και θα τα ακούσει κανονικότατα !!!! Άραγε για κορόιδα ψάχνουν ;;;!!!!;;;

    4 Ιουνίου 2012 - 1:01 μ.μ.
  5. Ανώνυμος

    Αυτούς τους κομπογιαννίτες δεν θα έπρεπε να τους συλλάβουν ?
    Που είναι το κράτος ?
    Τι κάνει ο οργανωμένη πολιτεία ?

    4 Ιουνίου 2012 - 1:12 μ.μ.
  6. Ανώνυμος

    Ομοίως και σε εμένα τηλεφώνησαν, στην αρχή μου είπαν "ΚΑΛΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗ ΔΕΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΑΣΙΝΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ" που βρήκαν το τηλέφωνο του σπιτιού (απο λίστα χωρίς να έχουν τα ονόματα κλπ - σημειωτέον ότι ο αριθμός μου δεν συμπεριλαμβάνεται στον κατάλογο), ύστερα από πίεση μου είπαν ότι είναι από το κατάστημα που ονομάζεται Θεολόγος κλπ και πράσινα άλογα. Η τιμή είναι στα 140 Ευρώ και υπάρχει μεγάλη προσφορά στα 70 Ευρώ...
    Ευτυχώς που έψαξα και βρήκα ότι είναι απάτη!!

    14 Ιουνίου 2012 - 12:39 μ.μ.
  7. Ανώνυμος

    Την έχω τη συσκευή.Σταθεροποίηση στην τάση κάνει σε πρώτη φάση και δεσμεύει τις απώλειες του ρεύματος για να κάνει εξοικονόμηση στην ενέργεια, αυτό το τελευταίο δεν έχει να κάνει με τη μείωση στο συνολικό κόστος του λογαριασμού αλλά στις κιλοβατώρες που καταγράφει το ρολόϊ της ΔΕΗ. Εμένα πάντως όταν με πήραν για να μου πουλήσουν την συσκευή δεν μου είπαν ότι είναι από τη ΔΕΗ αλλά ότι με παίρνουν για να έχω μείωση στο λογαριασμό και μου εξήγησαν ότι το ποσοστό της μείωσης δεν είναι ίδιο για όλους, εξαρτάται από το είδος της κατανάλωσης.

    5 Ιουλίου 2012 - 3:25 μ.μ.
  8. Ανώνυμος

    ΜΕ ΚΑΛΕΣΑΝ ΚΙ ΕΜΕΝΑ ΑΛΛΑ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΔΕΝ ΕΙΠΑΝ ΟΥΤΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΗ ΔΕΗ ΟΥΤΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΑΛΛΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ELECTRO POWER ΓΙΑ ΜΙΑ ΣΥΣΚΕΥΗ ΣΤΑΘΕΡΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΑΣΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΩΝ ΗΛ. ΣΥΣΚΕΥΩΝ

    11 Ιουλίου 2012 - 9:44 π.μ.
  9. Ανώνυμος

    "για" τη ΔΕΗ; Άρα όχι "από" τη ΔΕΗ! Υπάρχει διαφορά!

    23 Ιουλίου 2012 - 11:30 π.μ.
  10. HN

    NAI MONO POU TO MYALO DYSTYXWS I EYTYXWS DEN SYGRATEI TA PANTA ALLA MONO SYGKEKRIMENES LEKSEIS EXEI EPILEKTIKI MNIMI

    24 Ιουλίου 2012 - 6:47 μ.μ.
  11. Ανώνυμος

    Προσοχή ! Είναι μεγάλη απάτη.
    Ο αδελφός μου είναι ηλεκτρολόγος και όταν τον ρώτησα γελούσε.
    Μην πετάτε τα λεφτά σας τζάμπα.
    ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ τέτοια συσκευή....

    24 Ιουλίου 2012 - 8:51 μ.μ.
  12. Ανώνυμος

    POIO APATEONES APO AYTOYS EKEI MESA DEN THA BREITE OSO KAI AN CAJETE STIN ELLHNIKH EPIKRATEIA....1)MEIOSEI PANO APO 5% DEN PROKEITAI NA DEITE POTE .... 2)MILANE GIA MEIOSEI 40 ME 50 TIS % KAI OTAN DINOYN EGGYHSH GRAFEI 5% EOS 50% ARA EINAI KALYMENH 3)DEN EXOYN SELIDA STO INTERNET GIATI ARAGE???? 4)OPOIOS THELEI NA DOKIMASEI AYTH THN SYSKEYH DEN EXEI PARA NA THN AGORASEI APO TO RICARDO.GR ME 10 E MONO KAI OXI ME 108 ....
    PLEON OTAN KANOYN ENHMEROSEI LENE TA EJHS :
    SAS THLEFONOYME GIA TON LOGARIASMO THS DEH APO THN YPHRESIA PRASINHS ENERGEIAS GIA MEIOSH EOS 50 % KATHOS EPISHS ANAFEROYN OTI EXOYN EGGRISH APO YPOYRGEIO ANAPTYJHS KAI EXOYN KAI FEK.....
    TO KALYTERO AKOYSON AKOYSON EINAI POS AN KANEIS TOYS MILHSEI KAI ASXHMA SHMEIONOYN TO THLEFONO TOY KAI TO DINOYN STON YPEYTHINO.... SAN DEN NTREPONTAI .... NA EKMETALEUONTAI THN ANAGKH TOY KAUENOS....

    24 Ιουλίου 2012 - 10:59 μ.μ.
  13. Ανώνυμος

    XORIA OTI ALLAZOYN KATHE LIGO KAI LIGAKI TO ONOMA THS SYSKEYHS KAI THN XORA PARAGOGHS....

    24 Ιουλίου 2012 - 11:00 μ.μ.
  14. jerry

    parola ayta ego eida diafora stin tasi

    26 Ιουλίου 2012 - 12:50 μ.μ.
  15. Ανώνυμος

    Ποια διαφορά είδες στην τάση ρε βούρλο ?
    Η τάση του δικτύου της ΔΕΗ είναι 230 V και δεν έχει σχέση με την τιμή του ρεύματος και την κατανάλωση.
    Αν υπονοείς πως σταθεροποιεί την τάση ούτε αυτό κάνει γιατί για αυτό χρειάζεσαι UPS και μάλιστα τεράστια αν μιλάμε για την τροφοδοσία ολόκληρου του σπιτιού.

    Είστε απατεώνες ολκής και κοροϊδεύετε τον κοσμάκη.

    26 Ιουλίου 2012 - 6:34 μ.μ.
  16. Ανώνυμος

    ΒΑΣΙΚΑ ΕΚΕΙ ΜΕΣΑ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ ΛΕΕΙ..... ΑΛΛΗ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ.... ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΠΟΥΛΗΣΟΥΝ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΤΟΥΣ ΛΕΝΕ...ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΓΛΟΩΔΗ ΤΥΠΟ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΤΟΥΣ ΤΟΝ ΤΑΣΟ!!! ΧΑΧΑΧΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΠΟΛΥ ΓΕΛΙΟ ....

    26 Ιουλίου 2012 - 11:23 μ.μ.
  17. jack

    ta ups den theoro oti kanoun kati epese apotoma i tasi apo keravno kai epathe megali zimia to pc mou

    27 Ιουλίου 2012 - 11:50 π.μ.
  18. Ανώνυμος

    ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΤΟ UPS KAI KANEI AYTH H ΜΑΛΑΚΙΑ ΠΛΑΚΑ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙΣ..... ΠΙΟ ΚΙΝΕΖΙΚΟ ΠΡΟΙΟΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ...ΑΦΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΙΝΑ ΤΟ ΠΑΡΑΓΓΕΛΝΟΥΝ .... ΚΑΙ ΛΕΝΕ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΜΙΑ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΜΙΑ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ....

    1 Αυγούστου 2012 - 11:30 μ.μ.
  19. Κ.Κ. said...

    με πήρανε και μένα, σήμερα 3/1/2013 με απόκρυψη αριθμού. Μου είπαν "τηλεφωνώ για την ΔΕΗ". Τους είπα από την ΔΕΗ του Φωτόπουλου ? Οχι μου λένε και τότε κατάλαβα. Προσφορά λέει για το παπάρι της μπρίζαν στα 70 Ευρώ. Του λέω, ΝΑΙ, το αγοράζω για 10 ευρώ και μου έκλεισε το τηλέφωνο !! Βλάκες είναι... τους κοστίζει 3 ευρώ και θα βγάζανε 7.

    3 Ιανουαρίου 2013 - 9:26 π.μ.
  20. Ανώνυμος


    Και μένα με πήρε τηλέφωνο μία κυρία στο κινητό μου (που το βρήκαν;)και μου είπε ότι υπάρχει προσφορά με τιμή €50 για ένα προϊόν που λέγεται "ECONOMIZER" και είναι Γερμανικής Τεχνολογίας και ότι θα έχω μείωση στην κατανάλωση ρεύματος 50%. Της είπα ότι θέλω πρώτα να ζητήσω τη γνώμη του ηλεκτρολόγου μου και βλέπουμε...Προφανώς δεν της άρεσε αυτό και μου είπε ότι η προσφορά δεν θα ισχύσει για πολλές ημέρες και ότι η τιμή εκτός προσφοράς θα είναι €140. Τη ρώτησα ποια εταιρεία διαθέτει το προϊόν αυτό και μου είπε η "ELECTROPOWER" και μου έδωσε και τηλέφωνο 212-6872-420. Δεν ρώτησα ακόμα τον ηλεκτρολόγο μου, αλλά σήμερα είδα στο Internet (oladeka.blogspot.gr)πολλά αρνητικά σχόλια για το θέμα, οπότε κατάλαβα ότι πρόκειται περί απάτης, κάτι για το οποίο ήμουν σχεδόν σίγουρος.

    4 Ιανουαρίου 2013 - 3:35 μ.μ.
  21. andreas

    makria apo auto milisa me filo mou sth deh kai mou eipe oti einai malakies auta pou lene !!! axaxaxaxa

    9 Ιανουαρίου 2013 - 12:12 μ.μ.
  22. Ανώνυμος

    ΕΓΩ ΜΙΛΗΣΑ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ ΕΧΘΕΣ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΕ ΑΠΗΛΕΙΣΑΝ ΔΙΑ ΤΗΛΕΦΩΝΟΥ ΟΤΑΝ ΤΟΥΣ ΕΙΠΑ ΟΤΙ ΤΕΛΙΚΑ ΔΕΝ ΤΟ ΘΕΛΩ.

    19 Ιανουαρίου 2013 - 1:07 μ.μ.
  23. Ανώνυμος

    Και μένα σήμερα με πήρε μια Παπαδάκη και μου έλεγε ότι είναι απο ΔΕΗ και ίσα που προλαβαίνω να κάνω 50% οικονομία ...θα βρω λέει πληροφορίες στο site του υπουργείου ανάπτυξης για το economiser...της είπα ότι εγώ πουλάω ηλιακά επαναφορτιζόμενους δονητές και της κάνω στους δύο τον ένα δώρο ..μου έκλεισε το τηλέφωνο..lol

    11 Μαρτίου 2013 - 12:27 μ.μ.
  24. Ανώνυμος

    esy pou les oti se apeilhsane eimai sigouros pws den egine etsi mhpws to phres etsi esy? gt emeis eilikrina sou milaw den apeiloume.. kai esy vre pou ths eipes gia tous donhtes den xreiazete na korideuoume an8rwpous pou kanoun thn douleia tous kai pou mas lene gia pragmata ta opoia ta exume anagh (opws oikonomia) kai pou den mas enoxloun.

    22 Μαρτίου 2013 - 1:06 μ.μ.
  25. petros kekes said...

    kalhmera sas paidakia erazomai kai egw sthn etaireia kai exw kai to proion kai mporw na sas pw pws exw meinei pl euxaristhmenos apo to apotelesma

    23 Μαρτίου 2013 - 12:49 μ.μ.
  26. Λάμπρος Αλεξίου said...

    AS KOITAKSEI KAPOIOS ENA PROHGOUMENO LOGARIASMO THS DEH TOTE POY MAS STELNANE 2 SELIDES TI GRAFEI GIA TH PROSTASIA TWN HLEKTRIKWN SYSKEUWN LEEI OTI: ΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΑ NA ΕΓΚΑΘΙΣΤΟΥΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΕΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ(Π.Χ. ΣΤΑΘΕΡΟΠΟΙΗΤΕΣ ΤΑΣΗΣ Κ.Α.)ΣΤΗΝ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΤΟΥΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΩΣΤΕ ΝΑ ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ H ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΖΗΜΙΩΝ

    12 Απριλίου 2013 - 10:02 π.μ.
  27. Ανώνυμος

    yparxoun diafores syskeyes sthn agora alles kanoyn douleia ki alles oxi.allo tv funai allo sony kai 2 omws thleoraseis einai!!!!!!!

    13 Απριλίου 2013 - 11:32 π.μ.
  28. Ανώνυμος

    ΛΑΜΠΡΟ ΔΕ ΤΟ ΕΙΧΑ ΠΡΟΣΕΞΕΙ ΠΟΤΕ ΑΥΤΟ ΣΤΟ ΛΟΓΑΡΙΑ ΣΜΟ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ ΕΤΣΙ ΓΡΑΦΕΙ.ΕΙΧΑ ΠΑΡΕΙ ΜΙΑ. ΚΑΝΑΝΕ ΕΡΓΑ ΜΕΤΡΟ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΑΝ ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΙΧΑ ΠΑΡΕΙ 8Α ΤΟ ΚΛΑΙΓΑ ΤΟ ΨΥΓΕΙΟ.ΚΑΛΥΤΕΡΑ 50-60 ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΣΚΕΥΗ ΠΑΡΑ 800-1000 ΓΙΑ ΤΟ ΨΥΓΕΙΟ

    13 Απριλίου 2013 - 11:40 π.μ.
  29. Ανώνυμος

    ΑΛΛΟ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΙ ΑΛΛΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ.ΠΟΛΛΑ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΟΥΝ ΣΤΗ ΚΙΝΑ ΜΕ ΕΥΡΩΠΑΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΑΥΤΟ ΟΛΟΙ ΤΟ ΞΕΡΟΥΜΕ!!!!!!!!!

    16 Απριλίου 2013 - 10:29 π.μ.
  30. Ανώνυμος

    RE PAIDIA KALA TA LETE ALLA YPARXEI YPOYRGIKH APOFASH GIA TO DHMOSIO FEK470 B TEYXOS 5/3/2004 AFORA EPIBOLH THS SYSKEYHS STIS HLEKTRIKES SYSKEYES.TOTE GIATI TO YPOYRGEIO TIS EGKRINEI??H KA8E ETAIREIA POYLAEI OTI EXEI ANAGKH H AGORA KAI GW 8A TO POYLAGA AFOU TO SYNODEUEI KAI APOFASH

    16 Απριλίου 2013 - 12:57 μ.μ.
  31. Ανώνυμος

    ΕΛΛΑΔΑΡΑ ΜΟΥ, ΚΑΛΑ ΚΑΛΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ

    30 Απριλίου 2013 - 2:31 μ.μ.
  32. Ανώνυμος

    οπως ειπε ενα κυριος παραπανω,που ειναι το κρατος?
    Γιατι αφηνουν κομπογιαννιτες και λαμογια να βαζουν χερι στην τσεπη μας χωρις να ιδρωνει κανενος αρμοδιου το αφτι?
    τωρα θα μου πειτε τι κουταμαρες λεω τωρα ετσι?
    Ελλαδισταν γιναμε δυστυχως

    16 Μαΐου 2013 - 1:15 μ.μ.
  33. MARIOS XATZIOANNOY said...

    ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΜΑΚΡΥΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ.ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΚΛΕΨΕΙ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ.ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΟΥΦΑ ΠΟΥ ΠΟΥΛΑΝΕ ΠΟΥ ΣΤΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΟΣΤΙΖΕΙ 8 ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟ ΠΟΥΘΕΝΑ,ΕΧΟΥΝ ΕΞΑΠΑΤΗΣΕΙ ΚΑΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΑΤΟΜΑ ΕΠΩΦΕΛΟΥΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΟΥΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ..ΣΙΓΟΥΡΑ ΕΧΕΤΕ ΔΕΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΕΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΓΙ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΟΜΙΛΟ ΕΤΑΙΡΙΩΝ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ..ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΘΕΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ ΠΟΥ ΒΛΕΠΕΤΕ ΥΠΕΡ ΤΩΝ ΕΤΑΙΡΙΩΝ ΑΥΤΩΝ ΤΑ ΓΡΑΦΟΥΝ ΤΡΙΑ ΑΤΟΜΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΕΤΑΡΤΟ ΟΡΟΦΟ ΤΗΣ ΛΙΟΣΙΩΝ 104 ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΕΤΑΛΜΕΝΑ ΓΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ.ΑΝ ΡΩΤΑΤΕ ΠΩΣ ΤΟ ΞΕΡΩ ΣΑΣ ΛΕΩ ΠΩΣ ΕΝΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΤΑ ΑΤΟΜΑ ΔΕΝ ΤΟ ΠΛΗΡΩΣΑΝΕ ΟΠΩΣ ΣΥΝΗΘΗΖΟΥΝ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΜΟΥ.ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ 40 ΠΕΡΙΠΟΥ ΑΤΟΜΩΝ ΠΟΥ ΟΛΟΕΝΑ ΚΑΙ ΑΥΞΑΝΕΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΚΙΝΗΘΕΙ ΝΟΜΙΚΑ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΚΟΛΟΕΤΑΙΡΙΑΣ...ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΕΞΑΠΑΤΗΘΕΙ ΚΑΙ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΜΑΡΤΥΡΑΣ ΤΟ ΤΗΛ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ 6987146062.ΕΙΝΑΙ ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΕΝΑ ΦΡΕΝΟ ΣΤΟΥΣ ΑΛΗΤΕΣ ΠΟΥ ΠΑΙΖΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΖΩΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ

    29 Μαΐου 2013 - 12:33 μ.μ.
  34. MARIOS XATZIOANNOY said...

    ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΜΑΚΡΥΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ.ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΚΛΕΨΕΙ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ.ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΟΥΦΑ ΠΟΥ ΠΟΥΛΑΝΕ ΠΟΥ ΣΤΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΟΣΤΙΖΕΙ 8 ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟ ΠΟΥΘΕΝΑ,ΕΧΟΥΝ ΕΞΑΠΑΤΗΣΕΙ ΚΑΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΑΤΟΜΑ ΕΠΩΦΕΛΟΥΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΟΥΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ..ΣΙΓΟΥΡΑ ΕΧΕΤΕ ΔΕΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΕΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΓΙ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΟΜΙΛΟ ΕΤΑΙΡΙΩΝ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ..ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΘΕΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ ΠΟΥ ΒΛΕΠΕΤΕ ΥΠΕΡ ΤΩΝ ΕΤΑΙΡΙΩΝ ΑΥΤΩΝ ΤΑ ΓΡΑΦΟΥΝ ΤΡΙΑ ΑΤΟΜΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΕΤΑΡΤΟ ΟΡΟΦΟ ΤΗΣ ΛΙΟΣΙΩΝ 104 ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΕΤΑΛΜΕΝΑ ΓΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ.ΑΝ ΡΩΤΑΤΕ ΠΩΣ ΤΟ ΞΕΡΩ ΣΑΣ ΛΕΩ ΠΩΣ ΕΝΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΤΑ ΑΤΟΜΑ ΔΕΝ ΤΟ ΠΛΗΡΩΣΑΝΕ ΟΠΩΣ ΣΥΝΗΘΗΖΟΥΝ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΜΟΥ.ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ 40 ΠΕΡΙΠΟΥ ΑΤΟΜΩΝ ΠΟΥ ΟΛΟΕΝΑ ΚΑΙ ΑΥΞΑΝΕΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΚΙΝΗΘΕΙ ΝΟΜΙΚΑ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΚΟΛΟΕΤΑΙΡΙΑΣ...ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΕΞΑΠΑΤΗΘΕΙ ΚΑΙ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΜΑΡΤΥΡΑΣ ΤΟ ΤΗΛ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ 6987146062.ΕΙΝΑΙ ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΕΝΑ ΦΡΕΝΟ ΣΤΟΥΣ ΑΛΗΤΕΣ ΠΟΥ ΠΑΙΖΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΖΩΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ

    29 Μαΐου 2013 - 12:33 μ.μ.

Leave a Response

Tο OlaDeka δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.